Firma Daniel Szura DStudio zwana dalej Zleceniobiorcą zajmuje się digitalizacją, tj. konwersją nagrań wideo oraz audio z postaci analogowej do postaci cyfrowej.
Osoba zamawiająca usługę digitalizacji zwana dalej Klientem oświadcza, że posiada pełne prawa autorskie do dostarczonego materiału. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za materiały dostarczone do przegrania, w tym za wszelkie naruszenia praw osób trzecich.
Zleceniobiorca nie przegrywa treści chronionych prawem autorskim (takich jak na przykład filmy z wypożyczalni, czy nagrania telewizyjne) i nie podlega to negocjacjom. Zleceniobiorca zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usługi w razie podejrzeń, że dostarczony materiał zawiera treści chronione prawem autorskim.
Zleceniobiorca zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usługi w przypadku, gdy stan techniczny nośników może doprowadzić do uszkodzenia sprzętu lub zablokowania nośnika wewnątrz urządzenia przegrywającego.
Klient dostarcza i odbiera materiały na własny koszt osobiście na adres wskazany w zakładce „Kontakt” lub wysyłkowo do paczkomatu wskazanego w zakładce „Wysyłka”. Zleceniobiorca nie odpowiada za zagubienie przesyłki.
Całkowita kwota za wykonanie usługi jest ustalana na podstawie cennika dostępnego w zakładce „Cennik”, który jest zawsze aktualny. Wpływ na wysokość ceny może mieć rabat związany z dużą ilością dostarczonego materiału.
Zleceniobiorca przed wykonaniem usługi poinformuje Klienta o ewentualnych dodatkowych kosztach wynikających z konieczności naprawy nośnika lub usunięcia pleśni.
Zleceniobiorca zobowiązuje się poinformować Klienta o ewentualnym wydłużeniu czasu realizacji. Standardowy czas realizacji wynosi 2-3 dni robocze.
Zleceniobiorca dokłada wszelkich starań, żeby powierzony materiał przegrać jak najlepiej. Mimo zastosowania profesjonalnego sprzętu wyposażonego w funkcję stabilizacji obrazu oraz redukcji szumu nie może zagwarantować, że jakość kopii cyfrowej będzie w pełni wolna od wad obrazu i dźwięku. Klient przyjmuje do wiadomości, że ze względu na postępujące starzenie się oraz zużycie nośników, ewentualne usterki fizyczne lub ślady pleśni przegrane materiały mogą zawierać wady i nie będzie winił o to Zleceniobiorcy.
Klient przyjmuje do wiadomości, że kasety zawierające duże ilości pleśni (wymagające zaawansowanego czyszczenia) będą wymagać rozebrania, a w trakcie procesu usuwania pleśni może dojść do jednorazowego lub wielokrotnego przerwania taśmy ze względu na jej posklejanie. Zleceniobiorca dołoży wszelkich starań, żeby przerwania uniknąć, ale nie jest w stanie tego zagwarantować i nie bierze odpowiedzialności w przypadku wystąpienia takiej sytuacji.
Zleceniobiorca dokłada wszelkich starań, żeby zminimalizować ryzyko całkowitej i trwałej utraty materiału z dostarczonych kaset. Jednakże ze względu na wiek dostarczonych nośników nie da się tego w 100% zagwarantować.
Zleceniobiorca oświadcza, że otrzymane materiały posłużą tylko i wyłącznie do wykonania cyfrowej kopii na ustalony nośnik, a żadne z dostarczonych materiałów nie zostaną udostępnione osobom trzecim ani firmom (w tym partnerskim) bez uzyskania zgody Klienta.
Płatność za wykonaną usługę następuje podczas odbioru osobistego, a w przypadku wysyłki- przed nadaniem przesyłki zwrotnej.
Przesyłka zwrotna zostaje nadana po otrzymaniu płatności.
Przegrane materiały będą przechowywane w formie kopii zapasowej przez okres 30 dni, w razie gdyby Klient utracił w tym czasie otrzymaną kopię lub na potrzeby ewentualnych reklamacji.
Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności w przypadku, gdy Klient nie jest w stanie odtworzyć przegranego materiału z powodu niekompatybilnego lub wadliwego sprzętu czy braku kodeków. Zleceniobiorca deklaruje, że w ramach wykonanej usługi udzieli porad, dzięki którym Klient będzie mógł obejrzeć materiały na swoich urządzeniach.
Nośniki danych dostarczane przez Klienta (pendrive/ dysk) muszą być pozbawione jakichkolwiek danych oraz wad technicznych. Ze względu na częstą konieczność sformatowania nośnika do innego systemu plików, Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych, które się na tych urządzeniach znajdowały.
Wszelkie dane osobowe zanotowane w formularzu zlecenia służą tylko i wyłącznie do realizacji usługi. Dane te nie są archiwizowane, przetwarzane i udostępniane innym osobom i firmom.
Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w ciągu 30 dni od otrzymania przegranego materiału. Po tym czasie reklamacje nie będą uwzględniane.
W przypadku utraty materiałów otrzymanych przez Klienta w ciągu 30 dni od otrzymania w/w, Zleceniobiorca bezpłatnie przywróci te materiały z kopii zapasowej. Jeśli Klient utraci materiały po czasie dłuższym niż 30 dni, konieczne będzie wykonanie procesu digitalizacji ponownie, odpłatnie.